BEGINNING

października 30, 2013


Początki zawsze są trudne, ale w końcu jakoś trzeba zacząć! ;)
Jestem skromną, nieśmiałą 18-latką, która uwielbia fotografie i wszystko z nią związane, dlatego też postanowiłam założyć tego bloga. Mam swojego fanpage'a na facebooku - >  KLIKNIJ  ale tam wstawiam tylko po kilka zdjęć, a tutaj będzie ich znacznie więcej z każdej osobnej sesji ;) Mam nadzieję, że będziecie chętnie odwiedzać mojego bloga, pozdrawiam! ;)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Beginnings are always hard but i need to start ;)
I'm modest and shy 18 year-old girl, which love photography and everything connected with it, so this is why I open this blog. I have my own fanpage on facebook -> CLICK but here I will post more photos than there. I hope that all you guys will visit my blog and also express your opinions about my photos.

You Might Also Like

0 komentarze