UP IN THE AIR

listopada 01, 2013

Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze, to dużo dla mnie znaczy, bo dopiero zaczęłam i strasznie cieszy mnie wasza aktywność ;) Jeżeli macie do mnie jakieś pytania piszcie w komentarzach, a jak się ich kilka uzbiera to poświęcę na to osobny wpis i tam odpowiem na wszystkie męczące Was pytania.

Dzisiaj wpis o sesji jeszcze z września z Karoliną, którą osobiście uwielbiam jako modelkę, jest po prostu genialna!Miałyśmy kilka problemów podczas ej sesji, ale wszystko dobrze sie skończyło i wydaje mi się, że zdjęcia nie są takie złe, hmm? ;)





POZDRAWIAM! 


You Might Also Like

3 komentarze

  1. UWIELBIAM BLOGI Z FOTOGRAFOWANIEM !
    Śliczne zdjęcia ;>

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fotogeniczna ta dziewczyna C:
    na szczęscie z moim sluchem już wszystko dobrze c:

    OdpowiedzUsuń