~ mysterious forest ~

marca 03, 2015

Sesję z moją imienniczką zaliczam do jedną z najbardziej udanych! Jest mnóstwo ciekawych według mnie ujęć, było kilka stylizacji i kilka pomysłów - ze strony Dominiki jak i z mojej, dlatego też zdjęcia nie są jednorodne, przez co wydaje mi się, że lepiej się je nawet ogląda, nie jest monotonnie :)
Pogoda nam dopisała, miałam piękne światło w sam raz do zdjęć, z czego jestem bardzo zadowolona, bo dobre światło podczas zdjęć to naprawdę skarb!
Uwielbiam fotografować Heliosem - jest tutaj kilka zdjęć nim zrobionych - ciekawe czy rozpoznacie?

Cóż tu więcej - modelka gra główną rolę - ja tylko robię zdjęcia, więc to wszystko to w wielkiej mierze zasługa Dominiki. Bardzo dziękuję jej za współpracę!

Zdjęć jest naprawdę dość dużo - chyba nigdy tak dużo nie dodawałam na bloga , dlatego też zapraszam do oglądania.

Ubolewam nad tym, jak blogspot strasznie psuje jakość zdjęć!












 








 






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Pierwsze dwa czarno-białe mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowneee <333 !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba najlepsza sesja ! coraz to lepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia i ten bokeh na wszystkich zdjęciach *.* zapraszam do mnie http://pl.scribd.com/doc/176293894/Odkryc-Fizyke-Cwiczenia-i-Zadania-Odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń