przeróbka - przed i po

czerwca 22, 2015

Osobiście bardzo lubię jak fotografowie wstawiają swoje zdjęcia przed i po, dlatego też pomyślałam, że i ja mogę zrobić coś takiego dla Was. Nie mam nic do ukrycia i być może kogoś z Was interesuje  jak wyglądają u mnie zdjęcia surowe z aparatu i jaki jest ich efekt końcowy - zdjęć nie jest dużo, ale myślę, że Wam się spodoba.

Wiem, że niektórzy twierdzą, że zdjęcia powinny być już super ekstra po zrobieniu i przeróbka jest zbędna, ale ja uważam, że przerabianie pozwala nam też na trochę fantazji. No i powiedzmy sobie szczerze - gdyby wszyscy wstawiali zdjęcia prawie przez przeróbki, to jak by to wszystko wyglądało...?










You Might Also Like

16 komentarze

  1. Zdjęcie z obrazem jest super! Pozdrawia, fotki świetne :D w czym przerabiasz? Ja bawię się w photoscapie ;)

    Kinaijejzdjecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mega, szczególnie to z ramką powala, ale z piórem osobiście wolałabym bardziej kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominiko mam do ciebie jedno wazne pytanie. Z jakiego programu do przeróbki korzystasz? Zdjęcia są rewelacyjne rożnież bez przeróbki, ale wiadomo, że po nalozeniu filtrów i dokonaniu małych zmian wyglądają o wiele lepiej :)
    Dołączam jeszcze jedno pytanie. Jak zmieniłaś w tym szablonie nagłówek (zastapienie standardowego swoim)
    Pozdrawiam! :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś mnie jakim obiektywem robie zdjęcia. Nikkor 18-105 VR kit. Przed zakupem lustrzanki kompletnie sie na obiektywach nie znałam. Teraz już wiem, że mogłam kupić lepszy :(

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo mi miło! ;) Przerabiam w Lightroomie i Photoshopie CC ;)
      a nagłówek - dałam opcje 'obraz zamiast tytułu i napisu ' i dałam link do nagłówka i gotowe ;)

      Usuń
  4. Też uwielbiam oglądać efekty przed i po. Fantastycznie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolosalna różnica na plus, masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominkia rajstop?

    http://lookbook.nu/topic/163690-Tights-Kick-Posers-Wanted

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt :) Obróbka jest bardzo ważna.
    Tak się składa, że ostatni post u mnie dotyczy również before/after :D Mój blog o fotografii KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty, gdzie sa pokazane zdjęcia przed i po! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przeróbką zdjęcia oddają zupełnie inny klimat :) Dobrą pracę wykonujesz!

    OdpowiedzUsuń