passion

lipca 16, 2014



Planowałyśmy z Wiktorią tą sesję prawie z miesiąc i w końcu udało nam się ją zrealizować mimo nieciekawej pogody, która chyba uwielbia krzyżować mi plany. 
Wiktoria jest niesamowita! Sympatyczna, utalentowana i nie przeszkadzają jej dziwne i niezbyt ciekawe warunki do tańczenia, które oczywiście ja wymyślam, ale dzielnie to znosi :D
To dopiero moja druga sesja z nią, ale mamy już plany na kolejną, a póki co możecie oglądać efekty poniedziałkowej sesji!

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pozdrawiam!












You Might Also Like

11 komentarze

  1. troche scignięte od Banaszek :D z tym tłem, efekt nie powala ale fotki dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ściągniety motyw mąki, a tło słabe bo wykorzystanie jej mogło byc o wiele lepsze*

      Usuń
    2. TAK, WSZYSTKO JEST OD NIEJ ODGAPIONE, CHCIALAM NAWET TA SAMA TANCERKE ALE NIE MIALA JAK DOJECHAC :(
      ludzie, czy wy naprawde myslicie ze ja siedze, przegladam jej zdjecia i tylko sobie zaznaczam w notatniku "taka sesje zrobie, identyczna!"
      Motyw maki ze niby jej pomysl? Jest na internecie ogrom zdjec z tym motywem, wiec nie wiem o co chodzi :) i tlo nawet zgapilam? to ja nie moge robic zdjęć na drodze, bo ktos tam gdzies juz zrobil zdjecia na drodze i to juz zakazane? to tak jakbyscie nazwali zgapianiem moje zdjecia na łące...zgapione bo na łące? albo pod drzewem albo na trawie?
      tyle w temacie :)

      Usuń
  2. zgadzam sie z anonimem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wika w każdej sytuacji rozpierdala system... :) jednym słowem boska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sesja taneczna z Kamilą jak dla mnie była o niebo lepsza chociaż ta też nie jest zła :> mąka jest dobra do zdjęć jednak nie wpasowała mi się do końca w ten klimat, a poza tym widac, że dziewczynie na wielu zdjęciach sukienka wręcz przeszkadza w skokach ;/ następnym razem do tanecznych zadbaj o wygodę tancerki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za rady! :> w sumie na ubiór nie ja miałam wpływ niestety, no ale trudno, na błędach się człowiek uczy, może następnym razem będzie lepiej :D

      Usuń