- the old times -

listopada 21, 2014

Ostatnio miałam przyjemność fotografować w Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu i postanowiłam Wam pokazać efektu mojej pracy :) Miejsce przepiękne, zarówno w środku jak i na zewnątrz, piękny ogród wokół, idealne miejsce do zdjęć. Z racji tego, iż był to wyjazd z mojego Studium, to mieliśmy pozwolenie na fotografowanie. Nigdy nie robiłam zdjęć w pomieszczeniach dlatego trochę się obawiałam, ale myślę, że efekty są dość zadowalające.
Trochę inny klimat, niż na większości moich sesji zdjęciowych, ale myślę, że się Wam spodoba.





 

 
 




mod. Monika Delimat, Mariola Bądyra, Marzena Jamro, Anna Harsze

You Might Also Like

4 komentarze

  1. pierwsze i trzecie najlepsze, reszta albo banalna, albo cienie psują efekt. :D ogólnie spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ze banalna, ale byly malutkie pomieszczenia i nie mialam zbytnio pola manewru, a co do cieni to się zgodze, ale da się je przeżyć :D dzięki za opinię :)

      Usuń
  2. Cześć fajowe zdjęcia pozdrawiam Miszczak :D

    OdpowiedzUsuń