it's finally spring

maja 15, 2015

Ah co to była za sesja! Wspaniała atmosfera, dużo śmiechu, świetnie się pracowało, do tego piękna i mega sympatyczna i kochana dziewczyna - Justyna. Pierwsza moja sesja z blendą, którą zakupiłam dość dawno, ale jakoś nie miałam okazji jej jeszcze użyć. Stwierdzam, że więcej się bez niej nigdzie nie ruszę! (no chyba, ze nie będzie mi miał kto jej potrzymać) Dość długo planowałyśmy z Justyną tą sesję, aż w końcu nam się udało spotkać i stworzyć coś naprawdę fajnego według mnie. Były różne pomysły i różne propozycje jak ta sesja ma wyglądać - wiele propozycji miejsc. W końcu zdecydowałyśmy się na wały krośnieńskie - już dawno chciałam tam coś stworzyć, więc moje zadowolenie było ogromne.

Justynę mogłabym fotografować bez końca - zdecydowana, nie wstydziła się (no może troszeczkę na początku), bardzo otwarta dziewczyna, nie marudziła, siadała nawet w mrowisku (przepraszam kochana!), a co najważniejsze - wiedziała jak się ustawić, jak pozować, a to jest dla mnie najważniejsze, bo mam dość pracowania z ludźmi, którzy przychodzą na sesję z pytaniem "to jak mam sie ustawić? no powiedz mi", "to tak? nie no to brzydko" - takim osobom mówię stanowcze NIE! 

Jeszcze chciałam bardzo podziękować mojemu przyjacielowi Mirkowi za pomoc z blendą oraz za wspaniały filmik z backstage'u, którym jestem zachwycona i cieszę się z niego jak małe dziecko z waty cukrowej w wesołym miasteczku!
Kto nie widział to zapraszam, można obejrzeć: >> KLIK <<
Zachęcam też do obejrzenia innych filmików Mirka! 

Jak zauważyliście na blogu nowy wygląd - tak wiem, znów! Ale bardzo lubię zmiany, no nic na to nie poradzę, ale może ten zostanie trochę dłużej niż poprzednie. Dobra, koniec moich wypocin, które pewnie mało kto przeczyta. 
Zostawiam Was ze zdjęciami 
mod. Justyna Łacka ( justlyjass )

 


 


 






 

 



 




You Might Also Like

25 komentarze

  1. Uwielbiamubóstwiamuwielbiamubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ujęcia :) ostatnie zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czytam Twoje wypociny! :* pięknie dziewczyny pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te zdjęcia w filmiku na yt, są świetne! Jestem zakochana w Twoich ciepłych kolorach na fotografiach :) Jak Ci się udaje takie osiągnąć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D hmm kwestia obróbki po prostu, zabawa funkcja "kolor selektywny" itp :)

      Usuń
  5. wspaniałe zdjęcia ♥♥♥
    może u mnie coś ci się spodoba :D http://arekbudkiewiczphoto.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również czytam!
    Dominika Ś. podbija Krosno wohooo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toz to tylko jedna sesja! Krosno jest Twoje haha ;*

      Usuń
  7. jestem zachwycona tą sesją! <3 aż nie potrafię wybrać, które zdj najlepsze bo wszystkie na takie określenie zasługują! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super sesja , bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknee <3
    zapraszam: http://aldonanaczk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. najpiękniejsze- http://3.bp.blogspot.com/-yjG6JPgq5mI/VVYW0FLAuII/AAAAAAAADdE/t6lO6QPIhBQ/s640/2.jpg, http://1.bp.blogspot.com/-rOZPxM9-Oe4/VVYhGgjZ4-I/AAAAAAAADec/RyMKR_7iPPg/s640/DSC_2180.jpg , http://3.bp.blogspot.com/-zJEH5gINy8c/VVYhpKcYEjI/AAAAAAAADfk/-DxQ0bym7wg/s640/xdfz.jpg ♥♥♥ piękny wygląd, zazdraszczam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie miażdży! <3 gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne foty :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ciekawy blog. Zapraszam do mnie szukam czytelników, jeśli jesteś chętna wpadnij :*

    http://naszakrotkahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przedostatnie zdjęcie - zdecydowanie najlepsze :)
    Wspaniały blog, obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne! <3 kolorystyka, modelka, wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze, ale piękne ujęcia, przedostatnie chyba ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, bardz kreatywne fotografie ;) widać, że nie idziesz na łatwizne, ale szukasz ciekawych kadrów :D

    OdpowiedzUsuń