look into her eyes

maja 19, 2015


Dziś mam dla was trochę ujęć z sesji z Faustyną. Dość dawno nic razem nie stworzyłyśmy, dlatego też bardzo się cieszyłam, kiedy już wszystko miałyśmy gotowe i zaplanowane.
Zdjęcia wykonałam w Krośnie w CDS'ie. Zarówno w budynku jak i na zewnątrz. Widząc pierwszy raz to miejsce od razu pomyślałam o Faustynie, która nadaje się idealnie do takich ujęć. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ udało mi się zrobić kilka ciekawych portretów, z których w sumie jestem trochę dumna, mam nadzieję, że i Wam się spodoba!

mod. Faustyna Mikoś.

 












You Might Also Like

23 komentarze

  1. te w środku i to na podcieniach to są cuda!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz, rewelacyjna sesja!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na 10 zdjęciu są straszne nogi, mogłaś je skadrować, a makijaż bardzo niekorzystny, zmniejsza modelce oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne są te zdjęcia!! gratuluję Ci Dominika, rozwijasz się w piorunującym tempie!

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie uchwyciłas Faustynę w niektórych kadrach :) a dziewczyna piękna:)
    pozdrawiam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna modelka świetne ujęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Świetna modelka i świetny fotograf:)

    Zapraszam do mnie:
    http://julia-iggy.blogspot.com/
    I bardzo proszę o poklikanie w linki z ostatniego posta jeśli będziesz miała chwilkę czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko, jakie cudowne zdjęcia! Masz talent, a modelka taka piekna! *.*
    Fajnie by było, gdyby udało się coś kiedyś razem stworzyć. :)
    Obserwuję, bo równiez interesuje się fotografią. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi.
    Nowy post- CRYING BABY
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 9 i 11 zdjęcie najlepsze są! :) ogólnie super sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zdjęcia :) muszę przyznać, że sama bym chętnie przed Twoim obiektywem wystąpiła :)
    Obserwuję :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęka mi opadła! :O Fotografie są naprawde rewelacyjne! Tak teraz patrząc, to aż wstyd, żebym podawała linka do swojego bloga. Jak dlugo zajmujesz się fotografią? :)
    Bez żadnego "ale" bloga obserwuje i bede wpadać na pewno :)
    Pozdrawiam i zapraszam do ogladania moich skromnych fotografii :D Licze na twoją opinie!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna <3

    http://queenstay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita seria! Piękna modelka, cudowne ujęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe ujęcia :)
    Pierwsze od góry i trzecie od dołu najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To drugi post, który widzę na twoim blogu, ale mam już swoją ulubioną sesję. Wpadnę jeszcze nie raz, na 100%
    http://scg-po-prostu-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe i bardzo efektywne zdjęcia! Jestem pod ogromnym wrażeniem! :*

    http://przerwanausmiech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń