Magdalena

czerwca 05, 2017

Nie wierzę, że nie opublikowałam tutaj nic przez tyle czasu! No troszkę przesadziłam!
Ale już jestem, może ktoś tęsknił, może ktoś zaglądał jak mnie nie było, a może wszyscy zapomnieli o Dominice co czasem zrobi jakieś ładne foto? Mniejsza z tym, oto i jestem! Wracam z nową dawką zdjęć.

Po dłuuuugiej przerwie od robienia zdjęć, zdecydowałam się napisać do Magdy, z którą już miałam przyjemność współpracować. Bałam się tych zdjęć okropnie! Przecież tyle czasu nikomu nie robiłam zdjęć. Jeśli nie wyjdą? Może już nie potrafię robić zdjęć?! Tylko się ośmieszę i stracę dobrą opinię - takie miałam myśli w głowie przed wykonaniem tej sesji.

Na szczęście Magdalena jest cudowną osobą, równie zwariowaną jak ja, więc atmosfera była świetna. Do tego pozuje jak profesjonalistka, czego chcieć więcej?


Zdjęcia zostawiam Wam do oceny, liczę na Waszą szczerą opinię! 

mod: Magdalena Dereniowska





















 





You Might Also Like

4 komentarze

  1. świetne te kadry, szczególnie czarno-białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia ładnie wykonane, profesjonalne, dobra robota :)
    ale modelka tragiczna, chuda, bez wyrazu, troche anoreksją zalatuje, pomyśl o zmianie :)P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej mi tłuszcz nie zwisa i moge jeść co chce

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń