recenzja fotoksiazki

czerwca 07, 2017



Ostatnio miałam przyjemność wziąć udział w teście fotoksiążki od Saal Digital.

Czy coś mnie to kosztuje?
Dostałam kupon o wartości 200 zł na test. Płacimy tylko za przesyłkę.

Co trzeba zrobić żeby otrzymać kupon? Wystarczy tylko wypełnić formularz i napisać w nim, dlaczego chcemy przetestować produkt. Decyzje otrzymujemy po kilku chwilach i już możemy zabierać się do tworzenia.

Jak zaprojektować fotoksiążkę?
Dzięki programowi, który oferuje nam firma możemy stworzyć świetną fotoksiążkę -  ja postanowiłam zrobić swoje wymarzone portfolio. Zdecydowałam się na kwadratowy format- z racji umiłowania do kwadratowych kadrów.
Gotowe szablony w programie pomogły mi idealnie rozmieścić zdjęcia. Okładkę zaprojektowałam sama, ale jeżeli dla kogoś jest to problem- może również wykorzystać jeden z dostępnych szablonów.
Ja osobiście jestem perfekcjonistką, więc zeszło mi kilka dni niczym ułożyłam wszystkie zdjęcia tak jak chciałam. 
Moja książka zawiera 26 stron - idealnie wpasowało się w ilość moich kwadratowych kadrów!
Jestem zachwycona jakością wydruku. Przeważają u mnie fotografie czarno-białe, dlatego też bałam się, że szczegóły będą zanikać albo ta czerń będzie za głęboka lub po prostu coś będzie tak.
Nic bardziej mylnego! Wszystko jest idealne. 
Z wielką chęcią polecam Wam firmę Saal Digital. Kupując tam produkty z pewnością nie pożałujecie. Możecie sprawić prezent sobie lub bliskiej Wam osobie.

Wciąż można zgłaszać się do testu fotoksiążki, fotoobrazu lub fotozeszytu. Płacicie jedynie za przesyłke! 


 







You Might Also Like

1 komentarze