let me find you

marca 29, 2015

Nie ma takiej możliwości, żebym po jakiejś sesji z Karoliną powiedziała, że była nieudana, po prostu się nie da! Uwielbiam współprace z nią, zawsze jesteśmy zadowolone z efektów!
Przede wszystkim super mi się z nią pracuje, wie co robić przed obiektywem, jest zabawna i mamy super kontakt, bez przerwy rozmawiamy - po prostu modelka idealna! O tym, że jest śliczna to nie muszę chyba wspominać.
Tym razem chciałyśmy sesję przy zachodzie słońca - trochę się natrudziłam, bo coś śmieszne dość to słońce było i nie chciało zachodzić i w sumie najlepsze zdjęcia wyszły jak się już zbierałyśmy powoli, ale to nic!  Liczy się efekt, który przyznam sama przerósł moje oczekiwania! Jestem strasznie zadowolona z tej sesji! Na kilku zdjęciach widoczne są szumy, ale robione były zdjęcia pod słońce no i cóż, wychodzą niektóre niedoskonałości niestety...

Jak widzicie na blogu nowy wygląd - bardziej taki hmm jak by to nazwać- poważniejszy? taki stonowany? może odpowiedni? nie umiem określić, ale bardzo mi się podoba! spędziłam nad nim całą sobotę i jeszcze go dopracowuję ale już jest dobrze - co myślicie?
LICZĘ NA WASZE OPINIE ZARÓWNO DO ZDJĘĆ JAK I WYGLĄDU :)
już nie zanudzam - miłego oglądania życzę! Obyście się nie zawiedli.


 












 



 

mod. Karolina Żmuda (maxmodels)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia, perfekcyjne! Ale to nic nowego, jak zawsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. modelka idealna pod każdym względem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia, chyba Twoja najlepsza sesja Domi ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja jest genialna :) Fajny ma styl i lekki klimacik :)
    a Wygląd bloga jak najbardziej w porządku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, najlepsze! Dominika rządzisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna modelka, a w dodatku nie potrafię wybrać ulubionego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piąte zdjęcie bardzo mi się podoba. Świetny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę, jedna z najlepszych sesji jakie ostatnio widziałam na tych wszystkich fotoblogach i facebookach.. Coś niesamowitego! Klimat tak bardzo charakterny.. ahh ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. haha no dużo tego masz rację! :D i dziękuję bardzo bardzo! :* ale to zasługa Karoliny - wiadomo że genialna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia.;) fantastycznie wykorzystane światło.
    malenkafotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń