London

kwietnia 08, 2015

Nie wiem dlaczego nigdy nie zrobiłam żadnego wpisu ze zdjęciami z tego cudownego miasta. Tyle razy ile tam byłam i tyle zdjęć co narobiłam, to chyba aż grzech ich Wam nie pokazać! Nie będę pokazywać starych zdjęć, tylko te z mojego ostatniego pobytu w Londynie. Jest to głównie architektura, którą jestem zachwycona po prostu! Mam nadzieję, że oglądająć zdjęcia nie będziecie zawiedzeni i coś Wam się spodoba.
Miłego oglądania!

 
okolice Tower Bridge

 
   most Tower Bridge

 
The Shard - najwyższy budynek

 
widok z mostu

 
Wembley Stadium

 
Piccadily Circus

 

 
Okolice Wembley

 Hilton

 
Chinatown

 
Gielgud Theatre

okolice Chinatown

 

 
Big Ben

Wembley Stadium

You Might Also Like

7 komentarze

  1. bardzo ładne zdjęcia Londynu ! :) Pozdrawiam!
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, widzę ktoś zna się na rzeczy!
    Fantastyczna perspektywy na "Wembley Stadium", zbiegające się linie do środka robią MEGA wrażenie. Nie wspomnę już o "Hilton", które zakrawa na 3D :P
    I to wszystko na 50mm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję ślicznie! :) nie nie, wszystko robione KITem bo nie mialam ze sobą mojej 50-tki :(

      Usuń
  4. masz rękę do takich zdjęć, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych zdjęciach *-*
    byuni-corn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń